دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم
دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم
دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم
دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم در سان موزیک .آهنگ فوق العاده زیبا و تمام احساسی علی تکتا بنام دنیا تنگه دلم با بهترین کیفیت و با سرعت دانلود بالا.داشتن موزیک و نواختن بسیار ملایم گیتار الکترونیک و هم سان با متن و موضوع آهنگ باعث شده است تا سراسر احساس را در این آهنگ حس کنید.پس همین الان با کلیک بر روی لینک دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم با سرعت و با کیفیت دانلود نمایید

 



متن آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم :

از اون روزایی که بودی کنارم نمی دونی چقدر خاطره دارم

نمی دونی چقدر دلم گرفه بگو چطور باید طاقت بیارم

دارم تلف میشم کنار عکسی که اون روزا رو یاد من میاره

چشایی که حالا فقط یه عکس داره اشک چشام و در میاره

“دنیا چقدر تنگه دلم سنگ دل تو با دل تنهام چرا می جنگه دل تو

دنیا ازت خسته شدم بسه شکستم چشای من از گریه کردن دیگه خستن”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی زیبای ( تکتا ) به نام دنیا تنگه دلم

♫♫♫♫♫♫

منی که طاقت دوری نداشتم واسم یه بار شکستن دیگه بس بود

هزار دفعه شکوندی و شکستم تو هر کاری می کردی از هوس بود

از احساسی که داشتم گله مونده از عشقم به تو اشک و گریه زاری

تو فکرم بود باورش نکردم که آخرش می خوای تنهام بذاری

“دنیا چقدر تنگه دلم سنگ دل تو با دل تنهام چرا می جنگه دل تو

دنیا ازت خسته شدم بسه شکستم چشمای من از گریه کردن دیگه خستن”(دو بار)

 لینک دانلود

برای دانلود اینجا کلیک کنید



تعداد بازديد : 373
چهار شنبه 29 مرداد 1393 ساعت: 14:1
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

قالب وبلاگ